Cubus 25 % rabatt på alla kläder!

Statistiken funkar fortfarande inte. Undra vad det är som är fel..?

Jag börjar känna mig sjuk igen, har haft jätte ont i halsen hela natten och mina ögon bara kliar. Skit! Sitter och dricker varmt kaffe nu så förhoppningsvis hjälper det lite. Blir därför bara lungt idag, tänker stanna hemma hela dagen, inte röra mig utanför dörren!

Måste förresten tipsa er om att Cubus öppnat i stan nu (gamla cervera) och har 25 % rabatt på alla kläder. Wiho! Dock var det på tok för mycket folk i fredags när jag skulle kika, hann inte kolla så mycket. Var varmt och Zacke tjöt i vagnen. Fina kläder har dom iallefall och bra priser också! Själv hittade jag faktiskt lite fynd, hehe. Men mer om det sen..


Kommentarer
Postat av: jessica

Vi var också där på cubus, fanns mycket fint men jag får nog vänta ett tag med att handla där tills de har lugna ner sig med folk. de va jätte mycket folk där.. lång kö, nää så vi gick viidare. alexander tyckte inte heller de va kul att sitta i vagnen i den värmen.. kram och hoppas du kryar på dej.

2009-08-30 @ 19:55:06
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0