Back!

Tusen förlåt för dålig update!

Hade som sagt vinkväll med Petra i fredags och vart dåligt sliten dagen efter. Vi satt uppe till halv 5 och bara snackade och drack vin och cider. Hon har så mysig balkong så jag ville inte gå och lägga mig, hehe. Lördagen gick alltså åt till att bara sova och vila järnet, för senare på kvällen fick jag och Ahmed barnvakt och vi tog vara på den tiden genom att festa till det lite. Partyprincess is back? Haha!

Igår var jag kvar hos Ahmed. Dom här nätterna utan sömn tog verkligen ut sin rätt så vi körde på filmkväll igår, en riktigt äcklig skräckis!

Efter mat och mys åkte jag hem därifrån, kom hem för ett tag sen. Sara, Simon och sötaste Tuva är här just nu, ska vara lite social med dom. Vi hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0