25 augusti.

Hade en mysig dag/kväll hos Camilla igår. Bjöd hela patrullen på tacos och jag åt så jag sprack!! Var så sugen på tacos så jag visste inte vart jag skulle ta vägen och med tanke på alla gånger Camilla gjort tacos till mig fanns det inget bättre läge än att ge tillbaka! =)

På kvällen vart det film, såg bara halva filmen dock. Zacke var trött och grining så jag och Petra åkte hem till henne. La Zacke i säng och korkade upp en flaska rött! Har verkligen vart så emot det, men det vinet funkade faktiskt. Det var gott!

Nu på "morgonkvisten" har det hunnits med ganska mycket. Vi var upp tidigt, tidigt. Åkte till Petras brorsa sen vart det storhandling med både mat och kläder till Zacke. Tänkte att det får bli en del av ettårspresenten. Är ju mindre än en månad kvar nu, hihi! Spännande! Eftersom Zacke inte läser min blogg lägger jag upp kläderna senare, hehe. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0