24 augusti.

Godmorgon ♥

Jag och Zacke sitter här helt själva. Lyssnar på barnvisor, klappar händerna, dansar och leker. Alla andra är på jobbet, skolan eller dagis. Ska göra lite frukost åt mig och lillkillen snart sen vet jag inte vart dagen tar oss. Tänkte erbjuda mig att hämta Ville på dagis och sen kanske Camila skulle komma förbi på en kaffe. Det tycker jag verkligen! Var allt för länge sen vi sågs! Petra snackade också om att vi skulle hitta på nånting idag. Får se vad som händer helt enkelt, mig går det ingen nöd på, hehe! ;)

Jag och babysis med våra pina colada! =)
Lägger upp lite bilder då och då, orkar inte ladda upp ungefär 50 kort på en gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0