YES!!

I ett tidigare inlägg, faktiskt ganska länge sen (men ändå inte) skrev jag om ett par byxor jag bokstavligen vart kär i! Men när jag skulle klicka hem dom försvann dom från H&Ms hemsida och när dom sedan kom tillbaka igen var dom slut i storlekarna. Nu, ikväll, när jag kikade in så fanns dom där igen! Ni anar inte hur glad jag vart! Dom sitter som jag verkligen verkligen vill att sånna byxor ska sitta. Harems byxor alltså. Men eftersom jag redan beställt hem ett par svarta från Lindex fick denna färg nedan åka hem till mooooi. 198 kostar dom och om ni är sugen på ÄNNU billgare köpte jag mina andra på Lindex för 150 kr, det ni! Kap, kap, kap! Bild kommer på dom också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0