Why, why why?

Nu har jag fått världens rethosta också! Kan inte ens göra ett försök till att sova. Så fort jag lägger ner huvudet kliar det i hela halsen på mig! Säg mig hur ska detta gå, jag behöver ju verkligen sova! Allt jag hoppas på nu är att det inte ska hålla på lika länge som förra gången. 3 månader med hosta genom varje natt är inte okej. Inte det minsta. Så visst, håll
mig vaken inatt men må det bara sitta i denna natt.










Gör mig frisk bara, gör mig frisk!
Några tips?
Uteslut alvedon, halstabletter och thé med honung. Har redan försökt!

Kommentarer
Postat av: Sara

C-vitamin brustabletter! Och dubbeldos av dem. :-) Be mamma göra fruktsallad också. Mmmm...



ja, det var på tok för länge sen jag fick se din lilla godbit också! Borde verkligen ses snart! Tuva vill klämma lite på sin kusin.



Krya på dig! Kramar

2009-04-02 @ 09:42:29
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0