Utmanad!

Jag har blivit utmanad av: Sara.

5 accessoarer
1. Mina sjalar. Speciellt den stora turkosa och den med blommor på. Båda från Åhléns.
2. Peace armband från Cooco.
3. Armband från grekland som jag fick av Petra.
4. Mina nya "snören" från glitter.
5. Min vita klocka från ur & pen.

5 plagg
1. Tunikor.
2. Jeansleggings från Vila och "glans" leggings från Gina tricot.
3. Min nya jeansjacka från Gina tricot och min skinnjacka från Holmlunds.
4. T-shirtar med tryck på! Me like!
5. Mina killah jeans. Holmlunds.

5 skor
1. Mina nya gladiatorsandaler.
2. Ballerinas med nitar. Havetohave
3. Vita tygskor. Puma. Scorett.
4. Svarta höga. Skoaugust.
5. Bruna, höga, med snörning. H&M.

5 skönhetsprodukter
1. Ldb brun-utan-sol för ansiktet.
2 Foundation från max factor.
3. Nivea. Bodylotion med gurka.
4. Bodybutter.
5. Nagellack.

Utmanar:
Petra
Jessica
Jannice
Malin
Linnéa

Och alla som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0