Tisdag!

Nu är jag hemma igen efter en fullsmockad dag på stan. Mycket (!) hanns med, en del glömdes. Vilket resulterar i att jag måste åka in till stan imorgon igen! Pust, pust, pust! Hur som haver, trots allt spring hade jag en mysig dag! Träffade först upp Nike och Petra för en shoppingrunda, sen Emma för att gå till lilla Tuvisen som fyller 1 år IDAG!! Wiii!!! Grattis!!! Hoppas du vart glad över presenterna!!! Ibland önskar jag att Zacke också kunde ha kjolar, hårdiadem, rosa strumpor osv. osv. För shetas pomfretas vad kul det är att handla tjejkläder! Hiih.

Lägger upp dagens shopping senare!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Tack för presenterna!! Och gud vad du är kul Zacke som hoppar en massa. Hihi! Kjolen var as fin och den ska jag inviga så snart jag kan. :-)



Massa pussar från Tuvisen!

2009-04-28 @ 20:06:42
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0