Söndag!

Idag har EmmaSara , Simon & sötisTuva varit här!

Bra dag! Meeen, gasch så trött jag är! Man märker verkligen hur sånna där kvällar tar på ens krafter! Hej & hå! När Zacke sov sin middag gjorde jag honom sällskap, var länge sen jag sov så djupt. Tröttis! Så ikväll blir det tidigt i säng och upp tidigt imorgonbitti också för att passa Villeplutt, sen blir det en stadsresa för mig & lillZack med sällskap av Petra! Ska kolla på ett par shoes, hoppas hoppas och hoppas igen att dom finns kvar och i rätt strl. Ska även spanas på en jeansjacka. Ett måste i vår! Håll era tummar..

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jessica L

Ja man berhöver själv ta en tupplur för att orka med.. Sov en tupplur igår och i fredags, har inte hänt för mig på hur länge. Men det var ju så himla skönt.



Kram

2009-04-19 @ 21:39:21
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: jannice

mysig bild!=)

2009-04-19 @ 22:28:53
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0