Min förkylda lilla rackare!

Dagen idag har börjat bättre än på länge. Både min och (framförallt) Zackes förkylning börjar släppa. Han har haft jätte problem med hosta, så pass att han inte ens har kunna äta och knappt dricka. Hög feber har kommit och gått. Nu verkar han gladare och äter normalt, eller hyffsat iallefall. Uscha buscha.. Tur att det börjar vända nu! Man blir så orolig och känner sig så hjälplös och när man inte heller mår bra blir det ingen bra komination.

Fredagen blir därför lung, ska iväg på ett födelsedags firande för min kusin som fyller 16 idag bara. Grattis Stoffe! Sen blir det lungt hemma, kanske iväg och handla något gott. Imorgon däremot ska vi träffa Ahmed, som vi pg.a Zackes förkylning inte kunna gjort. Var snack om grillning. I hope so! Det blir isånnefall premiär grillningen för iår. Som jag längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0