I need clothes!

Min vårgarerob behöver verkligen utökas! STORT! Har näst in till inga kläder alls. Inte som jag trvis i iallefall, inget jag tycker om. Hela förra våren/sommaren var jag ju gravid så då inhandlades ingenting! Möjligtvis nån gravid top och nån gravid byxa men inget jag skulle kunna tänka mig att bära denna sommar och bara för att jag knappt kunde handla nånting förra året vill jag slå på STORT den här våren/sommaren! Tror aldrig jag har varit så shoppingsugen som jag är just nu. Varenda öre ska gå åt vårkläder till mig & lillzack. Thats for sure.

Har klickat fram och tillbaka på HM, lagt till och tagit bort. Nu har jag nog klickat klart och beställningen är snart på väg! Cant wait.. Visserligen hittade jag VÄRLDENS finaste byxor också men dom försvann från shopen när jag skulle klicka på dom!???? Ska spana in dom i butik. När jag fastnar för nåt, måste jag ha det!! Inget undantag för dom här byxorna.. Önskar att jag hade sparat en bild åtminstone, så ni hade fått sett dom och kanske kommit med några förslag på liknande byxor eller om dom kanske finns hos H&M i stan?! Hope so. Vilket fall, snarlika harems byxor var dom fast lite "mildare". Hmm yeye, nog talat om det. Ni ska få se heeeeeeeeela min beställning från H&M i ett senare inlägg. Som jag naturligtvis kommer att lägga upp idag.

Nästa vecka ska även min beställing från Nelly och Have2have hämtas ut. Mycket bra, mycket bra!   

Kommentarer
Postat av: Jessica L

Åh jag vill cokså shoppa kläder.. men har inga pengar till det.. :(

Blir så när man är mammaledig och hyr hus, inte mkt pengar blir de över :(



du fick zacke spruta vid 6 månaderskontrollen?



Kram

2009-04-15 @ 18:20:05
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0