Helgen!

Har haft en helg bättre än bäst vill jag lova.

Dagen igår började med en busstur in till stada för att möta papi Ahmed, vi tog en öl på paninis uteserving, i soooolen! Efter nån timme mötte jag upp Nike, & Ahmed tog lillzack och begav sig till hans kompis. Jag & Nike rörde oss hem till henne och påbörjade kvällen med mat & god dricka. Efter ett tag kom Ahmed & Zacke, då var det bara att lägga i säng den lilla. Vi satte oss i köket, drack gott, åt gott och lyssnade på musik. Steffi kom också förbi efter ett tag. Mysig kväll!

Imorse när vi vaknade hade Nikes mamma fixat en brakfrukost! Allt man önskar sig i matväg fanns på bordet! Sen vart det kaffe, lite till kaffe och bussen hem. Fick vänta en stund på bussen i stan, men det gjorde oss inget. Vi köpte en thé & slog oss ner i solen. Vad kvällen erbjuder är lunga planer, kanske nån film när Zackisen somnat men det är allt. Måste ta igen krafterna jag förlorat i helgen! ;-)

Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0