Godnatt!

Nu är det kväller och det som står på schemat för kvällen är naturligtvis - Andra avenyn!

Imorgon blir det nog lungt, som jag förmodade. Zackes hosta har blivit ännu värre och hans snorande ska vi inte ens gå in på. Stackars liten! Förkylningen ställer verkligen till det för honom med sömn, mat och allt vad det innebär. Så som jag sa, morgondagen blir en vilodag.

Angående kameran så är den fortfarande spårlöst försvunnen, har letat i varenda vrå utan resultat. Förhoppningsvis ligger den i min jacka som jag glömde hos Petra i söndags. Hoppas kan man alltid göra annars får denna eviga jakt fortsätta. Usch.. Konstigt hur beroende man kan bli av en kamera egentligen!!? Och då ska vi inte ens gå in på min mobil. Zacke har nämnligen lite "halv förstört" den. Men som sagt, det ska vi inte gå in på!

Nu: ANDRA AVENYN!

Kommentarer
Postat av: Jessica L

jag älskar andra avenyn. och jag längtar redan till nästa avsnitt.. undrar vad som händer då?!



kram

2009-04-22 @ 13:25:16
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0