Gårdagen.

Kvällen igår var kanon! Började med vin hos sis Emma och sedan några öl på stan. Vart ganska sent igår så jag känner mig död, död, död idag! Tur att snälla Ahmed gick upp med Zacke imorse när han vaknade, annars hade jag inte känt mig död utan varit död! Reslutatet av gårdagen var iallefall, kanon kanon kanon!!

Om ni undrar varför det är en kille med på våran "sis-kväll" förresten, så var det vår lillebror Tim som våldgästade lite! :-)


Tim & Linnéa.


Lillebror Tim, så söt så!



Lillsis Linnéa, så söt så!


Vi drack gott vin i Emmas fina glas!



Emma sis & jag. (Hon är också, så söt så!)


Jag & Emma på Gillet.

Kommentarer
Postat av: Jessica L

Åh mysigt nio har det.. verkligen var fina glas. vart är dem köpta någonstans?



kram

2009-04-05 @ 23:14:59
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0