Bebis mössor!

Oj vad jag är glömsk nuförtiden. Säger att jag ska lägga upp både det ena och det andra, men min glömska sida har tagit över tyvärr. Hursom, i påskpresent (säger ju att jag är glömsk) så fick Zacke 3 super fina stickade mössor av sin kära mormor. En jordgubbe, en citron & en reaggeman! ;-) Har även en på beställing! Men det är hemligt tills vidare! Kort kommer upp så fort den invigs! Promiso.

Här har ni snyggingen i snygging mössorna han fick i påskpresent!
Lämna en kommentar om ni är sugen på en ni med, min super stickande mamma fixar allt! ;-)





Kan dock säga att bilderna inte vart så bra, vilket gör att mössorna inte riktigt ser ut som dom ska göra egentligen. Bättre bilder kommer det med. Promisio again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0