Måndag.

Såhär känner jag mig idag, imse vimse vimsig.



Vad påträffar den lilla i magen så ligger han därinne och sparkar för fulla muggar. Verkar inte ha nån lust alls att komma ut. Det som känns lite roligt är att man glömmer verkligen bort sin menstid, man tänker att man aldrig mer ska behöva utstå det, men nixpix nu vet jag hur det känns att ha mensvärk igen, för så känns det i min mage dygnet runt + sammandragningar och illamående. Usch jag tycker faktiskt synd om mig själv!

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja ursch för det, och inte roligare blir det ju efteråt med avslaget... Men, men. Det går ju över!Bra att du är ut och aktiverar dig idag, då kan vi räkna med att det sätter igång ikväll då! hehe! :-)



Kram kram

2008-09-16 @ 10:33:25
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0