Jag är nöjd!

Nu är jag hemma igen! Har haft en sömnlös natt hos Ahmed.. Zacke har varit tjurig,glad, bökig allting förutom TRÖTT! Meeen, en gäspande Mia bjuder på ett inlägg iallefall trots att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst.

Eftersom jag inte har nått vettigt att skriva egentligen, tänkte jag lista upp lite punkter som gör mig happy happy!

  • Min jacka köptes igår, supernöjd!
  • Har lagt undan en hel del pengar till Zacke.
  • Har allting jag behöver för vintern & det vill säga - Jacka, halsduk, vantar, mössa & ett par flertal skor.
  • 7 nov tjejkväll med gamla funbosarna. Nike, Petra, Linn, Sandra, Linnéa & Matilda.
  • 17 nov blir jag hela 20 år, spännande va!
  • Känner mig helt i form efter att ha fött fram världens sötaste bebis!
  • Skulle kunna hålla på såhär hur länge som helst! & Det gör mig väldigt happy happy!

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fan Mia, jag känner mig fortfarande inte i form efter Tuva! Fuskit! ;-)



Hehe! Kram på dig.

2008-10-21 @ 15:18:36
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0