Fredag.

Fredag idag. Och denna fredag bjuder inte på nåt speciellt. Skulle tänka mig att jag fastnar framför tv:n, nånting annat har jag inte ork till. Zacke har hållt mig vaken heeeeeeeeela natten och då tycker man självklart att han ska sova någorlunda bra nu på dagen men icke sa nicke, den lilla krabaten lät mig bara slumra till en kvart innan det var dags för honom att äta igen. Så tröttare än såhär kan jag omöjligt ha vart tidigare i mitt liv. Men det är väll smällen man får ta, tur att han är så söt!

Hur som haver..
Nånting jag måste inhandla är en höstjacka! Det står högst upp på min "viktigt"-lista, ändå så glömmer jag bort det hela tiden! Klantiga jag! Mina planer var egentligen att köpa en innan lillen kom, men nej det glömdes totalt bort och nu står jag här utan höstjacka och varken tid,lust eller ork att ta mig in till stan för att leta rätt på en.. Får helt enkelt skylla mig själv och nöja mig med skinnjackan ett tag till.. Ett par höstskor hann jag iallefall med att inhandla, så jag får glädjas åt det. Faktiskt så var det ett superduper köp och nu vart jag superduper glad igen! Det som gör dom skorna lite speciellare än vanligt är att dom passar så otroligt bra till min väska! like it like it.

Och nej kära big sis Emma (www.metrobloggen.se/emmskis), det blir Zackarias och inte Zlatan.. Tyvärr!

Nu har jag skrivit av mig :) ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag vet, visst är det sjukt hur trött man kan bli? Om man trodde att man vart trött någongång tidigare i sitt liv så är det ju inget som går upp mot hur man är när man har en liten bebis. Som tur är så går det över hyfsat snabbt (bara ca 4 månader, haha!). Jag höll bokstavligen på att somna stående måååånga gånger. Var glad för att du har lite folk runt omkring dig på dagarna, jag var ju helt själv... :-S



Vi ses! Kram!

2008-10-03 @ 22:18:26
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: Ville

Det är just därför hon blir så trött....när Zacke sover vill jag leka //VillePlutt

2008-10-04 @ 17:27:30
URL: http://metrobloggen.se/Ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0