Måndag.

Lillen ligger i vagnen och sussar så sött, passade på att sätta mig här och för en gångs skull skriva med TVÅ händer. Vågar dock inte gå in på nåt långt inlägg ifall han vaknar, vilket han säkert gör vilken sekund som helst. Han är en riktig knähund, helst ska han sova på bröstet annars får det vara.

Strax väntas det jordgubbs paj som mamma min har vart så gullig & gjort. Passar perfekt i det här höstmörkret!

Har lite bilder på digitalkameran som inom snar framtid kommer visa sig här..

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Hej hej..¨åh jag vet de ska bli så härligt, hoppas jag får några värkar snart så jag får åka in.. =) Hihi.. men jag är så glad att vattnet har gått iaf, så de har gått framåt iallafall :) Hihi..



kram

2008-10-13 @ 15:17:28
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0