Lillsis

När jag kom hem igår mötte jag min lillasyster Linnéa i dörren och på sig hade hon en ny jacka, det vart liksom som ett kling i mitt huvud "åhh en sån vill jag också ha!" Så visst, jag ska vara en härmapa & köpa en likadan. Tänka sig va? Här har jag letat mig galen efter en höst/vinter jacka, så bara sitter den där på min lillasyster! Så vad ska säga, ett tack räcker inte ens! Sicken tur jag har att min pluttiga 15åriga lillasyster har en sån bra smak! Hon har mer eller mindre gjort min vinter! Fast nu ska jag inte sitta här & bli allt för blödig!


Här har ni henne! :)



Kommentarer
Postat av: Josefin

Vissa upp lite köp & vad det var för jacka :) man blir så nyfiken. !

2008-10-18 @ 17:07:48
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0