Bvc besök, fika & myskväll.

Dagen igår var fullsmockad med bvc besök, fika & myskväll.

Camilla hämtade upp mig för att åka till Länna & väga Zacke. Han hade gått upp ett kilo och vuxit sig 4 cm längre. 4500 vägde han alltså nu och var 54 cm lång. Efter vårat besök där bar det av hem till Petra på lite fika med bullar & kaffe. Då började våran planering inför kvällen, efter några om & men beslöt vi oss för att äta på knutby-krog och sedan åka hem till Camilla & Jocke för att kolla på en skräckis. Hade en jätte mysigpysig kväll! Synd bara att vi inte hann med filmen, men det tar vi igen nån annan dag!

Igår invigdes mina nya stövlar! Ohh vad jag gillade dom! Verkligen ett av mina bättre köp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0