Gårdagen!

Oj vad jag generöst ger bort inlägg idag och med bilder dessutom. Snälla jag.
Kom på mig själv lite grann att jag inte berättat om min gårdag. Jag hade verkligen en toppen kväll med mat, god dricka (ja bara god dricka, jag är tydligen inget fan av kina mat) och sist men inte minst mina super roliga tjejer som man inte träffat på evigheter.. Nu kan jag bara fråga mig själv varför? Varför i hela världen har vi inte styrt upp nånting tidigare? Ändring, stora ändringar ska här bli! Jag låter några bilder få tala och säger som så många andra säger "en bild säger mer än tusen ord" ..







Gamla gänget

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, snygga ni är ;P Jag har typ sytt klart din klänning nu... tycker den blev hur fin som helst! Så fin att jag vill ha den själv! :P Kram o Puss!

2008-11-10 @ 07:15:09
URL: http://www.metrobloggen.se/emmskis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0