Dagens!

Snodde det här ifrån Syster Sara.

Enjoy!


Humör: Helt okej, lite förkyld bara.

Gjort: Myst med Zacke, busat med Ville & kollat på hem till gården.

Planer: Ahmed kommer & hälsar på vid 15.oo.

Ser på: www.mtv.se The hills!

Lyssnar på: Zacke som ligger & slumrar på min arm. (Jag skriver med en hand, duktiga jag)

Läser: Mina dagliga bloggar.

Dricker: Te med honung, kanon!

Äter: Ingenting just nu men funderar på att ta nån macka till lunch.

Bästa: Att mina h&m kläder har blivit levererade.. & Självfallet att jag fyller 2o år på måndag!

Sämsta: Att jag känner mig för lätt irreterad idag.

Tänker på: Om jag ska ta den där mackan till lunch? Eller är jag sugen på nånting annat?

Barn: Sover just nu men i dom vakna stunderna är han på glatt humör!

Väder: Grått & trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0