BVC & kina.

Godmorgon!

Igår var vi som sagt på BVC, min lilla tjockis hade gått upp till 5420g (ett helt kilo sen sist!) och var 57cm lång. Han växer må ni tro!  Efter att min lilla Zacke hade skrattat klart åt läkaren vart det raka spåret in till gränby centrum, vi knallade runt lite i butiker och åt en jätte god pizza! Trötta som vi vart bar det hem till mig på lite kaffe. Jag & Camilla.

Ikväll är det inte vilken kväll som helst, har nämnt det här i bloggen ett flertal gånger. Jag ska gå ut & svira med mina gamla gamla barndoms kompisar! Äta kina & prata öronen ur varandra. Blir också första gången jag är borta från Zacke, hans mormor ska vara barnvakt. Känns en smula jobbigt att lämna honom men samtidigt så känns det hur bra som helst för jag vet att det kommer gå jätte bra! Han har ju världens bästa mormor! :)

Nu ska jag gå & busa lite med Ville. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0