Lugn fredag.

Sitter här med mitt citron te och kollar runt lite på olika bloggar och kläder. Väntar på att stora tjocka släkten ska komma, för min mage ropar efter tårta!!

Hur som helst, det lutar mot en lugn fredagskväll hemma framför tv:n, skulle vilja göra nånting men har ingen ork att styra upp nånting eller att röra mig hemifrån. Så jag njuter av denna soliga fredagskväll hemma istället. Sparar mig tills imorgon då Camilla och Jocke har lite förfest/födelsedagsfirande hemma hos sig. Blir bara förfest för mig, krogen har jag petat bort nu ett bra tag framöver.  Så förferre med lärre blire =)

Och juste, pappa köpte sverige "fotbolls dressar" till Ville, Calle (systers barn) och Kevin (Brors barn).  Skitcoooola! Ville har redan fått sin och springer omkring här hemma liknande en riktig sverige spelare! Lägger ut kort på tuffingen senare. Nu borde folket rulla in när som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0