Spanien vinner EM!

Tyskland vann, precis vad jag ville och trodde! Spanien vann och samma sak där! Spanien vinner Em! Heja heja!


Hos barnmorskan gick det jätte bra, Ahmed följde också med och fick höra hjärtljuden för första gången. Magen växer precis som den ska och det sparkas på som bara den där inne. Järntabletter behövdes tydligen inte, är väll bara allmänt trött ändå. Och det är ju inte så konstigt, man märker hur kroppen förändras av att vara gravid. Sara (storasyster, www.metrobloggen.se/sarasliv) rekomenderade apelsin juice med extra järn i, som hon drack när hon väntade Tuvisen. Och det funkade väldigt bra för henne, så man kanske borde testa det. =)


Sen nånting som gjorde mig väldigt glad idag var att jag fick jobbet! Gäller ijoförsej bara 5 dagar i veckan i 5 veckor, även helger om jag ville. Men mer än så kommer jag ändå inte kunna jobba eftersom det bara är drygt 2 månader kvar tills den lille kommer. Hur som helst, gjorde det min dag idag! För ojojoj vad jag vill komma ut och göra nånting och tjäna behövliga slantar.


Annars har det inte hänt så mycket mer, kom hem från Ahmed vid 3 och då kom Petra hit på kaffe. Ska ringa henne om en stund och fråga om vi ska ha filmkväll eller något, måste passa på när den filuren är ledig!!


Solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0