Sommar sommar sommar!

Hello! Tänkte berätta lite om helgen som varit, skulle ju som sagt ha hamnat ute hos Camilla och Jocke, men det vart så stökigt med hur man skulle komma hem osv, så tråkigt nog sket jag i det. Vi får göra om det nån annan dag i sommar!

Istället åkte jag till Nike, vi gjorde tacos och satt och gotta i oss massa gott på balkongen i det finfina vädret innan det bar av in till stan för att möta upp Mallan och Malin. Vi satte oss på terassen och drack massa goda drinkar! Alkohol fria drinkar för min del, men det funkade lika bra! Om inte godare? ;)  Hur som helst, hade jag en jätte bra lördags kväll med tjejerna!  För övrigt det, har jag varit lite med Nike, lite med Ahmed. Och idag kom även Petra förbi =)

Och vad mer kan man bergära än det här vädret? Har tagit mitt förnuft till fånga och suttit i solen hela dagen! Och tänka sig, det var inte så jobbigt som jag fått det att låta. Tvärtom! Så här kan det få vara hela sommarn!

I lördags var jag även förbi funbosjön en snabbis, vart inget bad för min del. Men snart snart! För det var oväntat varmt i vattnet! Och jag är ingen badkruka!! Sååå snart ni, då är det jag som badar! Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0