Tisdag,

Igår efter jobbet åkte jag till Ahmed, åkte därifrån till jobbet imorse. Trodde ett tag att jag aldrig skulle komma upp ur sängen för jag har så himla svårt att somna just nu, precis innan jag ska somna ligger jag och irreterar mig på allt! och det vill säga allt! Ligger och tänker på om jag är kissnödig eller inte och är tvungen att springa på toaletten minst två gånger extra för att vara säker.. Har försökt tänka okej men då går jag och lägger mig vid 21.00 så lär jag ju somna lagom till 23.00 men nej nej då kan jag inte somna överhuvetaget för då blir jag hyper pigg, har ju till och med slutat dricka kaffe ju! Antar att det bara är en dålig sida av att vara gravid. Och det spelar ju inte mig nån roll egentligen, för det finns såå mycket postivit så det jämnar ut sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0