Usch.

Som vanligt fastnade jag här medans nagellacket torkar. Ska strax knalla ut till bussen för att åka till Ahmed. Känner mig lite sliten, trots att jag var hur trött som helst igår kunde jag inte somna när det väl var dags. Låg och vände och vred på mig hela natten igenom och inte nog med det när jag äntligen lyckats somna vaknar jag upp av världens sendrag i vänster vad! Har aldrig haft sån smärta i hela mitt liv!! Fy så ont det gjorde! Mamma sa att man kan få så i slutet av graviditeten, ber till gud att jag inte får så igen! Usch usch!

Positiva idag är iallefall att solen skiner =) Kanske man kan börja hoppas på en sommar iallefall?

Nej nu måste jag fortsätta med det sista tills bussen går. Vi höres kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0