Torsdag

Vilket väder det har varit idag, från klarblå himmel till världens åska och regn! Hann sola lite innan vädret ändrade sig. Satt med en keps över ansiktet eftersom det är där jag bränt mig som mest och faktiskt redan börjat flagna.. På övriga kroppen har brännan lagt sig och jag ser normal ut igen =) såg ut som en överkokt kräfta ett tag. Men nu är det bra och den bruna färgen har tagit över.

Förutom sol så har jag jobbat och slitit idag med men imorgon sjukänmälde jag mig. Mår så piss och det känns som att det aldrig kommer gå över om jag forstätter såhär. Behöver verkligen en dag att bara vila ut på. Synd men sant. Mest av allt är det nog ryggen som behöver vila. Har tagit den här graviditeten som en klackspark så antar att jag får tåla lite ryggont. Sömnproblem har jag däremot inga problem alls med längre, sover hur bra som helst!! Vet inte hur länge sen det var sist jag gjorde det och kommer upp på morgonen gör jag med! Vaknar och är pigg innan väckarklockan ens ringer, de ni ;-) Det måste ju iallefall tyda på att jag för övrigt är utvilad.

Ikväll blir det film, chips & dip =) Hide and seek går på 6an, och tro det eller ej så har jag aldrig riktigt sett den filmen rakt igenom. En gång såg jag början fram till mitten ungefär och andra gången såg jag mitten och slutet, så tänkte att det skulle vara kul att se hela filmen på samma gång! Så det är kvällens planer iallefall.



Här har ni mitt ända graviditets begär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0