Tisdag.

Kom precis hem från en dag på jobbet, solen skiner & jag mår bra =) Åkte ju in lite tidigare idag för att träffa en tjej som skulle visa hur allting skulle gå till dom lördagar jag jobbar fram över. Lätt som en plätt, inga svårigheter alls. Har ett pass på 3 timmar, mellan 08.00-11.00 så det blir no problem! Jobbigaste är väll  att mina bussar knappt går när det är sommar!  Som jag sa börjar jag ju 08.00 och ända bussen innan det går kl 06.00. Får be pappsen skjutsa helt enkelt.

Nej nu ska jag gå ut och sätta mig i det fina vädret, dock inte i solen eftersom det fortfarande svider på kroppen min och rädslan av att allting ska flagna bort är stooor! Så jag håller mig till skuggan några dagar till. Eller aa, skuggan och poolen =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0