Första magbilden!

Efter jag varit med Nike i måndags åkte jag hem till Ahmed. Petra hämtade upp mig morgonen därpå så åkte vi ut till Nike och tillbringade hela dagen där. Så kul att umgås med båda två samtidigt! Tar ju så lång tid innan man ses nuförtiden.. Så därför lyxade vi även till det med pizza!
 
Efter jag kom hem därifrån igårkväll slog jag på en film här hemma, sen vart det sängen. Vaknade för en stund sen, jag är verkligen en riktig sömntuta! Så dagen i dag har jag inte hunnit med att göra nånting, vi får väll se vad som dyker upp senare. Skulle gissa på att jag åker till Ahmed eller att jag stannar hemma och bara vilar, vilar vilar. Vi får se.

Här kommer iallefall tro det eller ej första magbilden! Vecka 31 (30+1).





Så vad tycker ni om min "lilla" kula? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0