Hmm

Mellanlandade här medans nagel lacket mitt torkar, sen blir det hårplattning och bussen till Ahmed.

Berättade ju för er att jag fick ett jobb, skulle egentligen börjat på måndag den 21 men dom ringde mig idag och ville att jag skulle börja redan på fredag.. kl 07.00.. JIPPIE.. eller inte.. Får se hur det går, känns som att jag egentligen inte kommer att klara av att jobba 5 veckor framåt då jag tycker att det är jobbigt att bara gå hem från bussen. Men men vi får väll se hur det går. Man vill ju inte gå miste om pengar men inte heller slita ut sig helt. Speciellt inte nu iallefall när jag har en till att tänka på.

Nu har nagel lacket torkat så jag får säga hej för mig så höres vi imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0