.

Haha satt och läste igenom dagens inlägg. Det måste vara mina graviditets hormoner som talar. Vaknade på helt fel sida imorse, och då har dagen självklart flytit på med dåligt humör. Den här sommarn kommer ju såklart bli den bästa sommarn hitills, då jag får en liten bebis i början på september. =) Så inga fler sura miner, eller sura inlägg.

Oj det känns som om jag pratar i nattmössan i alla inlägg som jag skrivit under dagen. Så därför är det här det sista inlägget jag bjuder på ikväll. Mamma sa att det gick två bra filmer på Tv ikväll, så ska kolla på dom sen blir det sängen.


Kommentarer
Postat av: Ville

Det där är min Lilla "OLLE" !!! Bara så du vet syrran !! Kramar //Ville

2008-07-03 @ 10:12:18
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0