Fredagskväll.

Och gud vad jag längtar efter att köpa nya kläder, använda mina jeans och alla toppar! Kan det inte bara bli september NU? ;-) Har sagt att innan lillen kommer blir det inga nya kläder för min del, känns väldigt onödigt att kasta pengar på kläder jag bara kommer att kunna ha i 2 månader framåt.. Men som jag längtar! Sitter och kollar in webshoppar så fort jag kommer åt datan. Räknar ner dagarna tills jag kan använda mina älskling's jeans! Om 58 dagar är lillen beräknad att komma <3

Nu ska jag ta en varm skön dusch med insmörjning och hårinpacking, sen kanske det blir en film om jag hittar på nån här hemma. Annars är jag säkert tillbaka här igen eller så blir det sängen. Nåt jag faktiskt verkligen älskar är att gå och lägga mig helt nyduschad och fräsch! Lovely!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejhej! Vill du ha gratis bio-biljetter eller presentkort på valfri affär? Nej, SLUTA INTE LÄSA!

klicka på länken nedan och registrera dig.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=51170



Jag fick själv en liknande text i min blogg och var var fundersam från början. Men sen märkte jag att DET ÄR VÄRT DET!

Lycka till!

Tack på förhand

2008-07-18 @ 23:21:21
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0