Bebis kläder

Kom precis hem från Ahmed och det är anledningen till att jag vart dålig med att blogga dom här dagarna. Men hur som helst, innan jag tog bussen hem idag tog jag först en vända förbi stan, har tänkt ett tag att det börjar bli dags att inhandla lite bebiskläder så jag knallade in på Kappahl och H&M och hittade lite smått och gott. Kan inte påstå att Uppsalas klädaffärer har mycket för en liten, men jag vart nöjd med det jag hittade och hoppas det kommer in mer till hösten då lillen kommer.

Här kommer dagens shopping:
Klicka på bilden för att få den större.

Först börjar jag med kläderna från H&M:



Och här kommer kläderna från Kappahl:



När jag ändå höll på så ville jag även visa ett par jätte söta jeans jag fick från min sis Malin:




Nu ska jag gå och äta lite middag, skriver sen om kvällens planer. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ville bara hälsa puss å kram! Mera bebiskläder kommer.. KRAM

2008-07-07 @ 17:52:08
Postat av: Sara

Bra köp där lill sis! Jag har ju en kasse med en massa kläder till dig här också. Så lillen har redan en stooooooor garderob. Hehe!

2008-07-08 @ 10:13:58
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0