Badkrukan Mia-Maria

Invigde som sagt poolen idag, det var ju hur varmt som helst ute! Så poolen bara ropade på mig när jag kom hem. Men när det väl var dags och pikinin satt på sin plats vart jag en "bangarmia", det var på toook för kallt! 20 grader var det och om jag ska bada ska det vara minst 25!! Hur som helst, jag doppade mig upp till magen och ängnade tiden åt att dra runt Ville på en slags luftmadrass istället, han är en lika stor badkruka som mig den där ungen så vi går bra ihop.

Imorgon blir det första riktiga dagen på jobbet, jag tror det kommer funka utmärkt och istället för att börja jobba halv 8 börjar jag halv 9, har tagit bort lunchen också så jag får sluta halv 2 =) hur nice som helst! Men eftersom jag behöver all sömn jag kan få just nu så väntar sängen alldeles strax, visserligen fick Linnéa mig på andra tankar när hon skrek att det var nån bra film på TV. Well well, vi får se hur det blir, godnatt säger jag iallefall nu så får jag ta och uppdatera er imorgon. N a t t i  N a t t i !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0