Babyshop.se

Sara sis hade lagt upp ett blogg inlägg om www.babyshop.se och självklart var jag tvungen att kika in, har kollat in deras hemsida förut innan lillen kom till världen och då var jag hur sugen som helst på att beställa en och en annan grej, hjärnan sa ja...Och ekonomin nej!! Så det vart ingen beställning och sen glömde jag bort hemsidan totalt! Har väll fastnat i mitt Lindex och H&M shoppande skulle jag tro! Hur som helst, nu när jag kikade in hittade jag lite smått och gott som jag verkligen verkligen vill beställa till Zacke!! Att det är fraktfritt fram tills jul gör inte saken bättre.. Nja jag ska sova på saken och se om morgondagens Mia är lika sugen som dagens.




♥ Snuttefilt.
♥ Nappflaska.
♥ Mössa.
♥ Haklapp.
♥ Napphållare.

www.babyshop.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0