Shopping!

Efter några om och väldigt många men beställde jag jackan från H&M. kunde inte stå emot!

 Har blivit en hel del shopping på sistone, nästan för mycket faktiskt. Men trots att det blivit lite för mycket kläder än vad jag egentligen behöver känner jag ändå inte att jag ångrat något, så tur är väll det. Förhoppningsvis kommer alla nya kläder att användas flitigt! & jackan kommer passa superbra i vår! 

Nånting som jag fortfarande är på span efter är en snyggpartykjol eller ett snyggt partylinne, visserligen kommer det inte att användas så mycket "partyclothes" på ett bra tag framöver, men när tillfället kommer vill jag kunna klä upp mig.



Jag & lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0