Godkväll.

Godkväller.

Gjorde ett tappert försök med designen, vart inte som jag tänkt och inte heller tänker jag göra om. Zacke har nåt starkt emot datan, så fort jag ska göra ett försök till att lägga upp bilder, beställa kläder eller aa göra om min design så blir han tjurigare än tjurigast. Nu ligger han och sover, men det är nästan så att han vaknar bara för att jag sitter här. Nja nu tog jag nog i, så farligt är det såklart inte! Men hans tjuriga humör ska alltid infalla när jag har lust att sitta vid datan en stund och jag är ju ett litet datafreak av mig! :-)

Såhär såg tjuriga solstrålen ut i söndags, besöket hos Petra!

Petras Micke och Zacke.




Corita, Petra och lillen.




Mamma Bergman (Petras mamma) och Zacke. Smile sunshine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0