Dagen-innan-pirret

Födelsedagskalas, möten, julklappar, fikande och massa annat skoj har gjort så att bloggen fått vänta lite. Men nu är jag här med min uppdatering! Enjoy!

Bara en endaste dag kvar till julafton, trodde jag växt ifrån det här "dagen-innan-pirret" men tydligen inte. Min lillebror frågade mig tidigare idag vilken dag jag tyckte om mest, dagen innan julafton? Eller självaste julafton? Nästan en självklarhet att det är julafton men med närmare eftertanke vet jag faktiskt inte. Jag gillar pirret, jag gillar myset, jag gillar spänningen från "dom små" vilket är Villeplutt det här året och sist men inte minst den första skinkmackan för iår som glatt kommer trilla ner i min mage!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0