Kräftskiva.

Idag var det näst sista dagen på jobbet, kan inte göra annat än att le =) bara en dag kvar sen ska jag verkligen njuta av tiden att vara gravid.

Imorgon fyller pappsen 50 år!! En riktigt 50-taggare!! Hehe!! Han firas på lördag då vi har vår årliga kräftskiva, så det blir lite extra iår! första året jag måste vara nykter dock.. Kommer ihåg alla andra år och hur tokiga vi varit allihopa!

Dom här korten är tagna från kräftskivan 06 och 07.
Snyggingar!




I år kommer min digitalkamera följa med och ta massa kort som kommer hamna här!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snacka om knäppa bilder :)

2008-08-21 @ 18:10:27
Postat av: Mia

Haha ja, snacka om knäppisar! ;-)

2008-08-21 @ 19:15:38
Postat av: Sara

Haha, gud vad snygg jag är!!!

2008-08-22 @ 10:30:33
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0