Tror ni byrån fanns?

Tror ni byrån fanns? Nix.. Som vanligt! Varför ska dom alltid vara "slut" när jag kommer?! Hursomhelst ska iallefall min snälla pappa fixa en annan byrå till mig, den blir nog lika bra den med. Vill ju att allting ska vara klart till bebisen nu nu NU! Så jag kan sluta tänka på allting och att jag inte kommer att hinna. Vill inte stå där halvklar när bebisen kommit. Nej så får det inte bli!

Det som fick följa med hem var iallefall mattan jag skrev om och ett bäddsett (stavas det så?) till den lille.

Imorgon blir det som sagt barnmorskan, Petra ska med och hämtar upp mig vid 12.30. Efter det kanske jag åker till Ahmed om det inte blir hemgång och lite finslipning på rummet. Vi får se hur det blir. Ska bli mysigt att åka till barnmorskan iallefall och se hur läget ligger till. =) Är i v.38 (37+2)

Kommentarer
Postat av: Lillebror Ville

Bäddset stavas det!!!! Visst är jag duktig ?? Mia jag vill att du ska vara hemma nu snyft snyft....Kram/Ville

2008-08-27 @ 17:51:54
Postat av: Misen

Varför verkar det vara så svårt att hitta just byrå? vi letar också en till små bebiskläderna... Men har inte lyckats ännu! Hoppas du har en fin söndag!

2008-08-31 @ 12:07:47
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0