Tisdag.

Har precis smällt i mig jorgubbspaj som mamma min vart så snäll och gjort! Satt väldigt bra, riktig sommarkänsla med jorgubbspaj. Sommarn är ju på god väg att rinna ut mot höst så sommarkänslor sitter inte helt fel en grå dag som denna.

Imorgon ska jag till barnmorskan igen och det kanske blir sista gången jag går dit innan lillplutt är född, har en tid nu och en tid den 11de september. Han är ju beräknad att komma 14 sep, skulle vara himlans kul om han kom innan så han fick vara med på kusinen Tuvas dop! Hihi.

Här är en bild på lilla söta tuva och söta ville plutt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag hoppas också att han tittar ut innan. Vore ju skoj med en mini-bebis på dopet för då kommer Tuvis kännas som en jätte! Haha!

2008-08-26 @ 21:08:51
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0