Shopp shopp shopping

Satt och tänkte lite, visst öppnar stan kl 10 imorgon? Det skulle ju isånnefall kunna betyda att jag kan ta en shopping runda efter jag slutar imorgon, slutar vid elva så det skulle vara perfekt att ta en tidig shopping runda på stan innan det blir för mycket folk på gatorna! Tror det får bli så! Wihooo, då slipper jag vänta tills på måndag trots allt! Känner mig ju lite dålig har inte ens spanat in sommar rean än.. Där kan man fynda! Visserligen så är det ju så att dom rear ut allting för att sedan ta in det som kommer vara inne i höst. Men enkla vanliga bastoppar behövs alltid och blir aldrig ute =) Vi får se om jag kan fynda nånting! Kanske har det redan nu kommit in lite nytt till bebisen? Det har ju varit bebiskläds torka i uppsala!

Nej nu ska jag gå dona och fixa lite. See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0