Onsdag

Hello på er allihopa!

Dagen igår vart hur mysig som helst, jobbade till 13.00 mindre roligt men sen vart det hemgång och fixning innan Petra hämtade upp mig för en dag på stan med tjejerna Nike,Maria,Maria,Emma,Sara och Petra såklart! Åt en jätte god middag och träffade alla som jag inte sett och hört ifrån på evigheter! Ändring ändring. Tack iallefall för en jätte bra dag på stan tjejer! Behövdes verkligen. Vid halv 8 drog jag och Petra oss till bilen för hemgång, pappa skulle skjutsa mig till Ahmed vid 8 så det vart bråttom bråttom..

Idag var det barnmorskan kl 09.30, jag & Ahmed gick dit tillsammans, det tog ungefär en halvtimme sen gick vi hem till honom igen, mådde verkligen jätte dåligt imorse när jag vaknade så det vart sova sova sova när vi kom hem igen. Inget jobb med andra ord. Hur som helst hos barnmorskan gick det bra, huvudet på lillen är nu fixerat vilket betyder att han har lagt sig i position för att födas. Hehe Snacka om att man börjar bli nervös nu, 32 dagar kvar!

Hjärtljud: 140
Mätning: 31

Vecka 36 (35+3)

Kommentarer
Postat av: Ville

Jag längtar så.... Kram Ville

2008-08-13 @ 20:26:27
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: moster malin

å! Jag längtar oxå tills lilleplutten kommer! Nu är det nära.. Stor kram!

2008-08-14 @ 17:34:29
Postat av: Moster Malin

å! Jag längtar oxå massor. Hoppas du mår bra! Stor kram

2008-08-14 @ 17:37:23
Postat av: Sara

Skönt att du har en unge som vet åt vilket håll han ska ligga... Haha! :-)

2008-08-14 @ 19:36:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0