Gårdagen.

Ingen uppdatering igår, så jag tänkte att jag uppdaterar gårdagen för er nu istället.

Petra hämtade upp mig vid halv ett sen bar det av in till Årsta (barnmorskan). Min barnmorska var dock sjuk så fick ha en annan men det spelar inte mig så stor roll egentligen, allt var hur bra som helst och det är det viktigaste. Lilla krabaten hade växt växt växt sen sist! Efter mitt besök där drog vi oss till våran gamla skola GUC på lite kaffe hos awat och träffade Malin som fortfarande går kvar där. Kl 16.00 började Petra jobba igen så hon gav mig skjuts till Ahmed där det vart fotboll och hemmagjord pizza. Riktig mys onsdag! '

Och så här såg jag ut igår! hängselbyxorna har verkligen blivit min favorit. Förmodligen kommer dom användas flitit dom här ynka veckorna som är kvar med magen. På bilden kan ni även se att rummet mitt börjar luta mot klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0