Fredag.

Hello there! Som jag berättade så sjukanmälde jag mig, så idag har det  varit en riktig slappar dag, sov ut ordentligt och har bara tillbringat dagen med att ta det lungt, solen visade sig inte så mycket idag så det vart inget solande. Lika bra det egentligen så jag låter huden få vila lite.

Något jag ska testa mig på nästa vecka när det blir shopping är jeans leggins, finns på Gina för 179 kr. Kan bli rätt snyggt med nån fin tunika till. Visserligen ska jag inte använda dom nu utan när lillen kommit men jag känner ändå ett behov av att shoppa. Ska bara shoppa samma storlekar som jag hade innan jag vart gravid. Som tur är har jag bra gener av mamma att inte gå upp så mycket i vikt (hehe) så kommer nog kunna använda mina vanliga kläder ganska snabbt efter förlossningen. Wiho längtar! 44 days to go!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0