Fredag

Igår efter jobbet åkte jag till Ahmed igen och därav inget bloggande. Men nu är jag hemma igen och då uppdateras det! Hade ju i mina planer att ta en shopping runda idag men icke sa nicke det vart inte av.. Imorse när jag kollade mitt konto så hade inga pengar kommit in men självklart hade dom kommit in när jag kom hem, så typiskt. Jag som var så peppad till att shoppa IDAG! Suget kommer ju självklart sitta kvar på måndag men jag längtar!

Hoppas alla som är på reggaefestivalen har ett par kanon dagar! Jag har haft en tendens att alltid planera in nånting annat under dom dagarna och iår så jobbar jag ju och har en liten bebis i magen. Kanske nästa år? Har ijoförsej fortfarande en bebis då men för mig skulle det räcka med att bara gå dit en dag och kolla hur allting är. Om det inte regnar vill säga, det verkar alltid bli världens regn och rusk när reggaefestivalen tar fart och vad jag har sett och hört verkar det inte mysigt. Fast vad är det man säger, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder? Fram med gummistövlarna! ;-)

Snart väntar en god sallad som mamma håller på att göra iordning! Mums mums! Sallad är min favorit!

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0