Bebis v35(34+6)

Kanske borde uppdatera lite om bebisläget (var ett tag sen). Magen växer och igår kunde jag för första gången inte stänga min jacka, har ju inte haft så stor mage så det har inte varit något problem för mig att använda mina jackor men nu var det som om han vuxit flera cm på en natt, eller hade jag ätit för mycket? Hihi.. Vilket fall som helst har jackan blivit svår att stänga.

Han hickar och sparkar nästan hela tiden, imorse innan jag skulle gå upp kände jag nog den starkaste sparken han gett ifrån sig under hela graviditeten! Man slutar aldrig att förvånas, trots att han bara ligger där inne i min mage så är varje dag annorlunda! Sweet sweet!

Tiden går fooort och jag har så mycket saker att fixa! Kläder har jag ganska gott om men det behövs fortfarande lite basgrejer som vanliga bodys.

Barnvagn, bilbarnstol, spjälsäng är klart.

Det som behövs köpas:

  •  Tyg till spälsängen (ska göra en lite special variant av den, min syster Emma som är väldigt bra med symaskin ska fixa det. Hade tänkt att köpa nåt fint tyg som ska hänga runt hela spälsängen, svårt att föklara så det är allt jag säger, när det är klart kommer bild)
  • Madrass till spjälsängen.
  • En byrå där lillen ska ha sina snygga kläder.
  • Regnskydd till vagnen.
  • Bodys.... Och andra kläder behövs ju såklart alltid det med! =)
  • Sen finns det nog miljontals fler saker..

Jag börjar bli lite stressad nu, 36 dagar kvar till BF(beräknad förlossning).


 


Kommentarer
Postat av: Ville

FÖR MYCKET mat "MammaMia" !!! :) Puss från "VillePlutt"

2008-08-09 @ 16:34:03
URL: http://www.metrobloggn.se/Ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0